mandag 18. august 2008

1.skoledag i dag!





Ja, da er det overstått, Håkons 1.skoledag på Gullaug skole!

Veldig skummelt og han hang rundt beinet mitt hele tiden...Jeg måtte dra han opp for å hilse på rektor, og det turte han ikke. Gråt og kjeftet.
Holdt meg eller pappan i hånda hele dagen, helt til vi inngikk en avtale om en leke som belønning hvis han var flink og satte seg sammen med de andre. Så etter det gikk det litt bedre, og han satt i ringen sammen med læreren og de andre.

Han kjenner ingen i klassen, vet jo hvem noen er, men det er ingen fra hans barnehage som har begynt i hans gruppe...

Vel, i allefall er det overstått, og håper det går bedre i morra, for da må han bare leveres, og så er det skolestart for meg også på Høyskolen.

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Heidi sa...

Åååh ... for en skjønn 1. klassing du har Lene.
1. skoedag er nok litt skummelt når man ikke kjenner noen ja, men som regel går det seg til etter få dager.

Du får ha lykke til med skolestart i morgen da.

Klem fra Heidi

Beate sa...

Jeg husker selv hvor skummelt det var å begynne i 1.klasse. Ikke så greit å ikke kjenne noen, men de blir nok fort venner.

Lykke til i morgen. :)

Lula sa...

Huff, det er jo ikke noe moro for et morshjerte da. Men duuuu for en nydelig gutt du har, virkelig pen han altså. Han knuser nok noen hjerter på sin vei *lol* Det går helt sikkert bedre utover uka!

ninabakke sa...

Gratulerer med skolegutt :) Fine bilder

Renee sa...

For en kjekkas til skolestarter *nikker*.

Det er ikke helt lett nei, når man liksom ikke kjenner noen helt på ordentlig. Fredrikke har det og litt sånn, hennes bestevenninne har flyttet i sommer, men jeg sa fra litt jeg og vi har såååå heldige med lærerne som hun har fått - FANTASTISKE - det ordner seg nok ja.

Lykke til med morskolestarter i dag da

Klem