mandag 8. september 2008

1.stafettbidrag!


Her er mitt første stafettbidrag, hadde i oppdrag å lage en Lo med hovedform firkanter.

Her er resultatet!!

12 hyggelige hilsner og kommentarer:

Renee sa...

Og et flott resultat det ble.

Det er så morsomt å se - jeg er og veldig glad i vintage og jeg er veldig glad i lagpålag og røft og røft - og ofte så blir det en en salig blanding av dette - men synes det blir kuuult jeg *nikker*

Du det er en sånn fresht møter vintage på ScrappeHuset - passer jo det midt i blinken.

Have a nice day

Klem

{ Kristina } sa...

Var ganske sikker på at den var din ja. :) Kjempeflott! Herlige bilder, blomster og swirls. Og det hvite arket likte jeg spesielt godt. Hva heter det?

Vibeke sa...

Flott LO Lene!!! :)
Herlige bilder av jenta di:)

Anne Bente sa...

wawwww denne var jo bare total lækker :)

Lene - nabon sa...

bakgrunnsarket er fra Scenic Route! Elsker det!


-salig blanding blir det visst, sånne r det bare, jeg bare scrapper jeg...

hehe

annes paperfun sa...

Kjempeflott LO og de herlige bildene da :o)
stilig med blingen både i swirl og som linjer.

Anita sa...

Denne var utrolig flott! Digger blomstene med swirler på, tittelen og bildene er kjempeflotte:)

Ha en fin dag!:)

Hildegunn sa...

Utrolig flott LO, stilig oppsett og skikkelig herlige bilder! Nydelige blomsterdetaljer!

Karina Beck sa...

Super flot og enkelt.

Yasmin sa...

Kjempe flott Nabon!! :D Skikkelig herlige bilder også :)

Anne Lise sa...

Enda en flott lo :)

Håper det er greit at jeg la inn bloggen din i linklisten min:
http://www.barnemix.no/scrapping/blogger.php

Lene - nabon sa...

Bare hyggelig det da, Anne Lise!

Koselig blogg forresten!