onsdag 7. januar 2009

Lys i gave!


Kjøpte et DIIIIGERT kubbelys i en interiørbutikk med tanke på å dekorere og gi vekk i julegave. Nå har jeg endelig fått rota meg til å legge det ut, sånn ble det!

Spør hvis dere lurer, bare hyggelig det!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Broggis sa...

Så utrolig lekkert det ble! Tipper den som fikk det ble veldig glad!

Gleder meg til å skravle og kanskje scrappe litt på lørdag!

Stor klem!

Anne Bente sa...

waw..... den var bare super flot, og en rigtig god ide.

Karina Beck sa...

Superflot. Det var da en dejlig gave at få.

Anonym sa...

oi! så super lekker denna blei:D

det ligger forresten en award til deg i bloggen min:D håper du blir glad:D

Lula sa...

WOW, Det er det lekreste jeg har sett på lenge*dåner*!

Ja! Vi må scrappe en kveld. Jeg er 5. min unna så det er bare å msn eller pm;)), hvis du vil ha besøk.

Klem