onsdag 11. februar 2009

~DIVA 2008!!!~

Jippi, jeg er stolt og glad for jeg er DIVA!!!

(rimer og jo...hehe)

Etter å ha vunnet januar og oktober(?) DIVA på Scrapping.no, vant jeg årsfinalen og er Årets DIVA 2008!!!

Tusen takk for stemmer, oppmuntring og kommentarer!
(takk Lisbet!)

Her er bidragene mine, jammen måtte jeg ikke lage en dobbel Lo til den ene oppgaven.




Oppgaven var å lage en LO som representerer de fire årstidene (sesongene),+ metall, og jeg syntes det var en kjempevanskelig oppgave. Jeg tenkte et jeg får velge et bilde fra hver sesong, så hvorfor ikke ta favorittene mine, og dermed var tanken bak klar i allefall. Vi var en liten tur på hytta en helg, og der fant jeg noen gamle hengsler, og tenkte at de kan jeg bruke til å komle sammen Loen min med. (irriterer meg alltid at jeg må sitte å holde den sammen mens jeg jobber...)

-dere får bare spørre hvis dere lurer på noe, jeg skal svare på alt!


Den 2.oppgaven var å lage en skikkelig hippieLO med blomster i 6 forskjellige farger og med clearprodukt. denne ble jeg IKKE fornøyd med, var nesten mer vanskelig enn den andre...!

Bildene på denne er tatt ute på verandaen her i fjor sommer, og Ingeborg skulle være voksen dame!

-spør hvis det er noe, som vanlig!


*for the english translation, press the translationthing to the right! --->

29 hyggelige hilsner og kommentarer:

mi@ sa...

Hipp hipp hurra, og gratulerer som årets DIVA 2009!!

Var det jeg sa jeg, at med den doble kom du til å vinne :p

Du er og blir råflink!

klem fra nabon

Renee sa...

Grattis grattis - såååå suuperlekre - den doble syntes jeg og ble heeeelt fantastisk og vakre vakre bilder - og de hengslene tror jeg var det aller første jeg så på den.

Må endre litt på adressen din hos meg og litt sånn jeg.

Klemmer

HegeAL sa...

Velfortjent seier, Lene!!
De er jo bare helt nydelige, i en egen klasse ;-)

-klem-

Broggis sa...

Hurra for Lene!!

Gratulerer så mye, visste du kom til å dra detta i land!
Du er rååååååååååå!

Kjempe god klem!

Stine66 sa...

TILLYKKE - jeg syntes det er FULDT FORTJENT at du vinder for du er MEGET DYGTIG !!!!

Anne Bente sa...

tillykke tillykke, super velfortjent sejr, du er dygtig, og du inspirer mig meget.tak at du deler

annes paperfun sa...

Så velfortjent seier!!!
Igjen gratulerer!
Nydelige LO'er og flott gjennomført!
Masse herlige detaljer man kan se og se på og ikke bli lei!
Ha en flott dag.
Klem Anne

Linda S. L sa...

gratulerer som DIVA2008! :)
Den va helt utrolig nydelig den dobble lo'n og den fargerike var kjempe kul, masse herlige blomster på :)
ha flotters uke videre :)

Sasha sa...

Gratulerer så masse som DIVA08. Den doble LO'en var utrolig vakker. Flott løsning på oppgaven. Og jeg likte så godt "stikkordene" til hver årstid. Den fargerike var akkurat det - fargerik. Om den var det mest hippie jeg har sett - nei, kanskje ikke. Men flott!

Berit sa...

Hjertelig tillykke!!
Råflotte layouter man bare ser, ser, ser og ser på! Masse flotte detaljer og ja, helt fortjent tittel!!!!

Klem

Pia sa...

Kæmpe stort tillykkesom årets diva det er også nogle rigtig lækre layouts du laver, smukke farv er og så nydeligt dekoreret

Hanna sa...

Gratulerer med Diva!! Det var velfortjent. Du er så dyktig og er til stor inspirasjon!

Toni sa...

CONGATS!!!! U R A DIVA!!!! UR WORK IS ALWAYS BEAUTIFUL & SO CREATIVE!!! I LUV 2 COME HERE & CHECK OUT UR LOS, THEY R SO INSPIRING!!

Anne sa...

GRATULERER så masse med årets diva...det er jammen meg vel fortjent. Utrolig flotte lo'er begge to som du hadde i finalen. Du fikk faktisk min stemme på begge disse to. Likte veldig godt den dobble du har laget, og man kan jo bare se og se på den uten å bli lei. Aldeles nydelige begge to.

Jonna sa...

Gratulerer så mye med en velfortjent tittel! Fantastisk vakre bidrag som må studeres i detalj.

Wenche sa...

GRATULERER! Det var fortjent. Jeg er helt på knærne etter teknikkene og LOene dine. De har så fin stemning i seg

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med tittelen Diva 2008!! Du er kjempedyktig, og tittelen er velfortjent!!

*klem*

finnabair sa...

amazing layouts again - those flowers and swirls, wow!!!!

Karina Beck sa...

TILLYKKE det er også velfortjent. Jeg finder meget inspiration herinde.
God weekend.

Kristina sa...

Gratulerer masse med Diva tittelen, den fortjener du! Ha en fin dag. Klem

Monica sa...

Gratulerer så mye Lene, nydelige bidrag og velfortjent tittel. Den doble tok helt pusten fra meg, nydelig, nydelig! *klem*

Store og små sa...

Gratulerer så mye, Lene, dette er virkelig vel fortjent.

Den doble er bare helt fantastisk, jeg blir aldri ferdig å se på detaljene der. Helt suverent!

Anonym sa...

Grattis till din fina Divatitel! Den har du förtjänat - du gör underbara layouter!
/Pernilla

-Aina- sa...

gratulere med årest diva tittel. nydelig bidrag du har vist oss gjonnon det årest som har vært, og du konkurertemot mange duktige damer så du har all grunn til å være stolt!!
gleder meg til å se hva mer lekkert du tryller fram i løpet av dette året
*klem sommer*

Maria sa...

SÅ velfortjent! Hurra for deg! Kjempebra jobba, dette var skikkelig moro!

Gratulerer såååå mye!

Masse klemmer fra
Maria

Marianne Hope sa...

Gratulerer fru Diva! Selv om jeg ikke har fått med meg konkurransen her i utlandet, høres det veldig spennende ut:)

Anonym sa...

Gratulerer! Velfortjent er vel det jeg har å si;) Lekkert arbeid, som vanlig!

Mona Iren sa...

Hei og gratulerer som årets Diva!
Det er virkelig fortjent.
Jeg har ofte sniktittet på verkene dine, og de er helt fantastiske!
Blir spennende å følge med på hva du tryller fram i månedene som kommer :D

janne iselin sa...

Gratulerer som diva, kan ikke tenke meg noen som fortjener det mer. Du er en fantastisk scrapper. Og den dobble over her er vel en av de fineste LO'er jeg noen gang har sett.