mandag 13. april 2009

skissedillaskisse #1 og #2 og #3

Likte ikke helt den lyse headeren jeg hadde her sist, så lagde en ny...




Her er mine bidrag til skissene vi har hatt ute på vår nye Skisseutfordringsblogg Skissedilla!

Det er så moro at noe man starter opp tar så av, og at det er så mange som er med på utfordringene!

Her er en liten oppsummering:

149
bidrag
nesten 300 kommentarer
161 følgere

Tusen takk til alle som er med på å gjøre bloggen bra, og spes. takk til Anette, Mi@, Lula og HegeAL!!!

Vi er et godt team!

15 hyggelige hilsner og kommentarer:

Mona Iren sa...

Nydelige LOer!!!
Me like!!!!

mi@ sa...

Jepp, jepp.. skikkelig teamwork *knis*

aase sa...

herlige Loer!! Flott skisse, til og jeg har jo levert.........lenge siden jeg har levert noe scrappet gitt!! Flott blogg dere har!!

Broggis sa...

Håper og har stor tro på at det skal fortsette slik! Du er en stor inspirasjon og artig å samarbeide med. Diger klem!

Torill sa...

Utrolig bra!!
Både LOer og blogg!!
Stå på!

Lula sa...

Nyyydelig header du har fått nå Lene!! Ja det er helt utrolig hvilken start vi har fått på bloggen vår, jeg koser meg glugg!

MN sa...

Kjempeflott header du har nå!
Og veldig fine LO´er. Likte den runde litt ekstra godt :-)
Håper du får en fin uke :-)

Trine sa...

Nydelige LOer, som vanlig :o) Detaljenes mester, fatter ikke hvor du tar det fra. Fantastisk flott at dere har oppretta skissedillabloggen! Masse inspirasjon og et spark i rævva til meg, i alle fall :o) Ha ei flott uke!

Renee sa...

Suuuuperkuuult med skissedilla - en flotters blogg - har ikke rukket mer enn to jeg da, men det kommer garantert flere ja.

Nyyydelig LO'er - blir mye repitisjon av meg selv om jeg skal si noe mer enn det.

Likte veeeldig godt den i midten *love*

Ha en strålende uke med deg og dine og vel overstått påske.

Klemmer

linn kr/sykepleier sa...

Nydelig samling LOer. Rene kunstverkene alle sammen. Vakkert vakkert! :D

Salte sa...

Inspirert av deg har jeg laget meg ny bloggheader jeg også. Min holdt jo på å støve ned! Hehe.

MonaV sa...

Nydelige LOer...som alltid:)

Og du...den headeren din var fin.

Cindy Lee sa...

Wow...the 2nd LO just blow me away! Such a stunning work! I like how you layer the papers and all!!

Leni sa...

Fantasktiske, like den midtre best... måten du har fylt LOen på var flott=)

Sue sa...

You are a stunner taking photos and creating, so glad I found your blog, the middle lo is one I aim for. :>)