søndag 30. august 2009

Fotolek #2 og 5 om meg!

Nina på Fotoverden har satt i gang en ny fotolek, og hun skriver:

Da setter jeg igang en ny fotolek, denne gangen kan alle som vil delta, inviter gjerne venner til å delta. :)

Denne gangen legger jeg også ved 3 uredigerte bilder, disse skal dere redigere som dere vil, du kan velge bare ett av de om du ønsker det eller alle 3, gjerne flere versjoner om dere vil.
Last det opp i bloggen deres og link hit, også må dere jo legge igjen en komentar i dette innlegget med link direkte til deres blogginnlegg :D

Gleder meg masse til å se deres versjon av bildet/bildene :)

Reglene kommer her:
-Rediger ett eller flere av bildene
- Last opp bildene du har redigert i bloggen din, du må ha med link til fotoverden, "foto: nina bakke" og fortelle at du deltar på fotolek #2 :)
- Legg igjen link i dette innlegget, så er du med i trekning om premien


Her er bildet jeg har redigert i Photoshop CS4 Extended.



------------------------------------------------------------------------------------

Nina har også laget 5 kjappe spørsmål om meg og mitt kamera, og her er mine svar!

1. Navn, alder, bosted?

Lene Bjørnerud, 36 år, Bor i Lier i Buskerud

2. Hvilket kamera har du?

Nikon D80 og Nikon D300

3. Ekstra utstyr?

Nikkor AF-S 18-135 mm F3,5-5,6
Sigma DG 28-300mm F3,5-6,3 DG Macro Nikon
Tamron AF-S 70-300 F4-5,6 Telemacro
Nikon Speedlight SB600
Nikon remote ML-L3
Vanguard CT-288 stativ
Velbon VE-3 stativ
Slik 450G stativ
Nikon fotobag
Samsung fotobag
Nikon snuteveske
Neoprenene neckstrap Nikon
Heliopan polfilter ES67
Lexar professional 4GB x 2

4. Hva fotograferer du mest?
Håkon og Ingeborg Elise, natur og Loer!

5. Ditt favorittbilde?

Her er mitt nye favorittbilde, tatt med Nikon D300 18-135 mm i Vigelandsparken 29.8.09

4 hyggelige hilsner og kommentarer:

ninabakke sa...

hahaha... så herlig med regnskyen! Kjempe fint redigert :)

Nydelig favorittbilde og hyggelig å lese om deg og alt fotoutstyret ditt :D

Takk for at du ble med på leken!

finnabair sa...

beautiful girl and a beautiful photo - waiting to see it scrapped:)

Grethebella sa...

Så kult bilde ble. Hadde ikke tenkt tanken engang på å lage sky. Nok et kreativt innspill fra deg! :)

Bildet av Ingeborg er jo bare fantastisk.

Tone sa...

Et utrolig vakkert portrett av en nydelig jente! Skjønner godt at det er ditt favorittbilde! Liker veldig godt det blikket hennes som du har klart å fange.