tirsdag 22. september 2009

skissedilla #26 er ute!


Denne gangen har vi fått med oss gjestedesigner fra det store utland!  Jessica Lute har laget skissen til oss, digger skissa!

Her er mitt bidrag denne gangen!



12 hyggelige hilsner og kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Fy søren så lekker den er!!!

HVis dere er medlem av deres lokale fotoklubb, MÅ dere mase om workshops!!! Det er sååå moro, og lærerikt. Vi betalte 100,- hver, og det er jo ikke stort. Og en lokal flink fotograf stillte opp :)

Ann-Katrin sa...

Hei Lene!
Jenta di er så utrolig søt og så lekker layout. Delikat pyntet og stilig med tyll og sømmen i sirkel!

finnabair sa...

what can I say? Love your style!

coco.nut sa...

I love your style too!

and - as a mother of 2 boys - I also admire your daughter :)

FO - 2 sa...

Søt jente, fin collage og vakre ord og tanker. :)
Flott! :)))

Takk for kommentar på bloggen min.
Koselig!
Velkommen igjen, om du vil. :)

Monica sa...

Kjempeherlig!!

Hege sa...

Nydelig bilde og lekker LO! Skikkelig flott pyntet!

Meg sa...

Kjempeflott! Har en konkurranse på bloggen min som jeg tenkte passa til deg, så titt innom :)

gudrun sa...

SÅ skjønn en LO du har lagd til Jessica sin skisse :)

Broggis sa...

Vakkert, vakkert, vakkert!

Hva mer kan man si?
Takk for i går!

Scrappegal sa...

Nyyydelig LO som alltid fra deg!!!! :D
Men, hva heter det brune alfabetet du har brukt i tittelen???

Lene - Nabon sa...

Bokstavene er fra sassafras...Digger de egentlig!

http://www.sassafras.typepad.com/