søndag 8. november 2009

I CAN DO IT!

Skissedillaskisse # 33 er denne uken designet av HegeAL, og jeg digger den!

Mitt bidrag kan dere se her,og siden det ikke er så mye tekst på den skal jeg prøve å skrive litt her selv om jeg kanskje synes det er litt vanskelig...

30.april i år veide jeg 102 kg, og var absolutt ikke happy for det, så jeg tok drastiske grep for å gjøre noe med det. Etter det har jeg slanket meg 27 kg, og begynner virkelig å merke forskjeller. Alt er så mye lettere, humøret er bedre, og livet likeså!

Jeg skal fortsatt ned minst 10 kg til, og det er det denne LOen handler om,

I CAN DO IT!!!



Nå går det ikke så fort nedover lenger, og jeg må være enda flinkere, enda staere for å klare de siste kiloene. Uansett skal jeg klare det!!!

Bildet på Loen er det søstern som har tatt i 3.etg. på Lier sykehus i nedlagte avd E.

TIL SLUTT SÅ VIL JEG GRATULERE MAMMA OG PAPPA MED DAGEN I DAG 8.NOVEMBER!!!

10 hyggelige hilsner og kommentarer:

Unknown sa...

You can do it!!

Pia sa...

wow so flot layout og kanon godt klaret og du skal nok nå dit mål

Anonym sa...

Så flink du har vært!! Lykke til med de siste kiloene! Du klarer det!!! :)

Nina sa...

Ned 27 kg, og vips, der var den reima :) Du er blitt skikkelig flott, Lene, og yes, de 10 siste klarer du!!

LOen din er knall tøff! Supert bilde og stilig å bryte det svart/hvite med rødt!!

Broggis sa...

Hei søta!
Detta klarer du!!
Synes denne er skitlekker!

coco.nut sa...

congratulations! 27 kilos - that's really something! I'll keep my finger crossed for the rest and I'm sure you CAN do it!

LO is great, as usually ;)

Anonym sa...

Flott LO. Jeg er ofte innom din blogg.
Må si du er dyktig som har gått ned så mange kilo.

HegeAL sa...

Kjempebragd, Lene!! Stolt av deg og bruker deg som inspirasjon på veien til mitt mål!
-klem-

Maria sa...

Denne er utrolig sterk, både i fargene og utrykket, du får frem poenget i den:

DETTE KLARER DU SNUPPA!!!

( selv om jeg synes du allerede er råtøff jeg da )

Klemmer fra meg til deg

Anonym sa...

Jeg synes du er kjempeflink, Lene! You CAN do it! :-)